VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Stackars människa

Kategori: Tankarna flödar

 
 
 
 
Att en person tror sig veta något om mitt liv och retar sig på allt jag gör och säger, får mig att må bra. För det visar klart och tydligt att personen inte har ett eget liv.
Denna personen har skapat sig en egen fantasi om mig som den uppenbarligen inte kan släppa. Men varsågod, det stör mig inte. Jag skrattar gott åt alla kommentarer och mår bara bättre och bättre för varje kommentar som kommer.
 
Personen har nu hittat min matblogg, och kommenterat där. Så idag tog jag bort lösenskyddandet av denna blogg, just för att personen ska få mer och läsa om mitt liv och reta sig på.
 
Som jag och mina vänner kan få skratta åt.
För precis som jag så tycker de att denna personen är helt sjuk i huvudet. Stackars människa att inte ha ett eget liv utan måste försöka leva mitt.
Kan ju undra om personen kanske är kär i mig, och stör sig på att denne kanske en gång fått nobben av mig eller liknande.
 
Jag vet bäst själv om mitt liv och ingen annan, så med andra ord, inget denna personen skriver i kommentarer kan påverka mig. och hade denna personen känt mig så väl som den verkar tro hade den förstått att det inte går att påverka mig på något sätt alls med massa löjliga, sjuka och oärliga kommentarer. Jag skiter fullständigt i vad folk tycker o tänker om mig, det vet alla som känner mig.
 
Så kom igen din idiot, hitta hit och kommentera så vi får skratta åt dig o tycka synd om dig att du inte har ett eget liv
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: