VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tillverkning

Kategori: Jag o min vardag

 
Varit en helt ok dag på ÖB. Fick sluta en halvtimme tidigare, vilket såklart uppskattades.
Fick göra lite arbete en timme i eftermiddag, packade lite lakrids, snacka om att man blev sugen..haha..oxå har jag gjort ett såkallat överlevnadsarmband till mig idag, snyggt va....svart, vitt och militärgrönt, syns dåligt på bilden
 
 
 
Träningen i förmiddags gick oxå bra, härligt och vara igång och känna att något händer med knäet.
 
Var även en runda på AF. Fick ju veta i fredags att jag har rätt till 4 veckor semester. Så jag la in om det och fick ett ja på plats, så nu får jag semester vecka 31 och 32, sparar en vecka till jul och den sista veckan att använda som strödagar om det är nåt jag måste iväg på.
 
Typiskt att jag inte visst detta förra året, för då hade jag ju ingen semester alls
 
Nu dags för middag, har ju i stort sett inte ätit idag, en riskaka och lite vattenmelon, magen är verkligen knäpp på sitt sätt...grrr...spagetti och köttfärssås kör jag på
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: