VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ut och resa lite

Kategori: Dagens midda

 
Skorna jag la ut igår som jag vill ha blir det inget med. Fick tag i de på Stadium i Krisitanstad per telefon och skorna har inte den stötdämpningen jag behöver för knäet.
Så detta innebär att det får bli en tripp till Väla. Hoppas kunna åka dit på lördag.
 
Och här har ni dagens: Kokt torsk, potatis och broccoli. Japp bara enkel kokt mat, allt för min IBS mage ska må bättre. Hoppas jag
 
Stor tallrik
 
 
 
 
Okej här har ni även gårdagens middag, kom på att jag inte lagt ut den.
 
Stekt kycklingfilé och tabbouleh, typ 30 gram bulgur, en halv tomat, 5 cm gurka och lite smaksättning, recept på den finns i min matblogg. Har ni inte provat så gör det, men akta för man blir beroende..haha
 
Liten tallrik så ser de mer ut..haha
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: