VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ååå vad jag vill

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Ja jag vill så gärna, men har bestämt mig för att vänta till hösten.
 
Nu undrar ni väl..haha
 
Jo, det är det här med tatueringar. Förra sommaren gick jag nytatuerad exakt hela sommaren. Så i år tänker jag inte göra detta, dels pga att jag ska göra så mycke och känner inte för att jag måste ta hänsyn till min kropp och solen. Jag vill kunna göra vad jag vill och vara var jag vill.
Så jag väntar till om ca 3 månader.
 
Men ni ska bara veta hur sugen jag är alltså, ska ju göra klart min sleave. Det kommer att ta tid, men ska bli kul när de är klart. Alltid spännande och få se resultat.
 
Kommer nog aldrig och sluta att tatuera mig, även om jag såklart inte kommer att täcka hela kroppen, men blir nog inte långt därifrån...haha
 
Finns inget snyggare och sexigare än tatueringar..hehe.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: