VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En dag som alla andra

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Är ni skrockfulla med tanke på vad det är för dag idag, inte jag. Borde jag vara det? Nej, jag lever nu och tar allt som det kommer. Varför bry sig om något som en siffra på en dag.
 
 
Idag sticker jag nog iväg på annan ort och umgås med folk jag vet jag kan räkna med och lita på, några sådana finns det inte precis i Perstorp. Kan nog räkna dessa på en hand.
Alla är så fega och ska vara alla till lags istället för att säga rent ut vad dom tycker och sluta umgås med folk som inte är nåt att ha i sitt liv. Detta kallar jag att vara falsk.
 
Jag har alltid levt efter min egen regel, svik mig och du åker rakt ut ur mitt liv utan och blinka. Och med svek menar jag i stort sett allt, men framförallt att ljuga om småsaker som är extremt löjligt. Ni vet vilka ni är för de har ni fått veta med ord o inga visor från mig.
Jag har alltid sagt vad jag tycker och tänker till allt och alla och kommer aldrig och sluta med detta och tål man inte det, ja då är du inte en person som ska vara vän med mig. Så är det bara.
 
Nåja, trevlig fredag till er alla och gör inget som inte jag skulle gjort..haha
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: