VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Men...........

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Nu är det ju fredag igen, hallååå var tar veckorna vägen. Nästa vecka är månad juli här. 
Ja ja, denna helgen har jag inget planerat och tänker ta den som den kommer som alltid, bjuden på fest i Helsingborg, men väljer att inte åka dit, pallar inte.
Vem vet kanske blir en Danmarks tura imorgon, hade inte suttit fel ju. Ganska längesen sist.
 
Härligt väder så jag tänkte faktiskt snart bege mig ut på en skogs PW, blev ingen igår pga att precis när jag skulle gå så vräkte regnet ner. Jag menar, vem vill bli dyngsur i kläderna och håret, inte jag i alla fall. Men idag ska jag väl ha tur.
 
Förresten var riktigt lat igår...haha..körde typ 10 avsnitt av serien "24" är på säsong 2 och sååå spännande ju. Så blir jag hemma idag så kör jag resten av den säsongen..haha...bara för att jag kan.
Så man kanske skulle ta och beställa hem en pizza till det, bra med hemkörning ju. Vet inte när jag åt en pizza senast, nog i vintras tror jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: