VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sol & skog

Kategori: Dagens midda

 
 
Sådärja, 4.5 km avklarade på en timme, alldeles för varmt att pressa på, plus ett dåligt knä som bestämmer takten, men de där visste ni redan.
 
Har dessutom fått i mig en liten midda/sen lunch.
En hemmagjord färs biff med lite lite fjärilspasta (ska ju i stort sett nästan undvika den pga mina magproblem, oxå en tomatsås som jag oxå gjort själv, så jävla god till pasta och på hemmagjord pizza.
Recept på den hittar ni i min matblogg eller klicka på länke om det går (har märkt att det ibland inte går att göra detta) ja annars vet ni det där med att kopiera o klistra in i adressfältet
 
http://mariesrecept.blogg.se/2013/april/mbs-pizza.html
 
 
Nu tänkte jag ta itu med lite städning och dammsuga.
 
Just de ja, började kolla serien "24" i fredags. Förstår inte varför jag aldrig kollat in den på TV. Men ja ja, nu har jag i alla fall 9 säsonger framför mig. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: