VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Wow vilken kväll

Kategori: Fest/Party

 
 
Angående igår så kan jag bara säga, WOW vilken lyckad lördag alltså. Härligt folk, gott att dricka och nytt folk och krogbesök. 
 
Tyvärr så hade jag dåligt med batteri i telefonen så det blev inga bilder tagna, FAN att jag glömde min laddare hemma. Ja ja, kul hade jag i alla fall.
Och hade turen på min sida och fick skjuts hem inatt.
 
Och idag är det dagen efter och jag mår som en prinsessa som alltid. Vilket innebär att jag senare idag kommer att ta en lååång promenad i skogen, vad annars i detta sjukt härliga väder.
 
Känns nästan som man borde flytta till Hässleholm, har ju ändå planer på att lämna Perstorp, bara jag kommer till ett beslut om var jag vill bo. För här i denna hålan händer inte mycke alls. Därför är jag glad att mitt umgänge här är väldigt lite här. Umgås hellre med mina vänner på andra orter.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: