VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Första dagen

Kategori: Jag o min vardag

 
Då var min första dag som cafébiträde avklarad och kan ju bara säga att fast det är första dagen, så trivs jag kanon redan med dom jag jobbar med och detta känns ju extra fantastiskt. Plus att jag fått friheten att påverka vad som kan säljas där osv. Har redan påverkat hur man gör goda toast :)
 
Oxå ska jag lära mig koka kaffe..hahaha...aldrig nånsin gjort, eller jo när någon sagt till mig kanske
2 ggr hur mycke bönor ocha vatten de ska vara..haha..men så är de när man inte dricker kaffe själv och aldrig gjort, inte ens te (tee, thé)
 
Äntligen får jag jobba med mat som jag brinner för. Okej att det inte är middagar/lunch det gäller. Men detta känns hur kul som helst ändå. 
 
Började 7 imorse och slutade vid 14-tiden. Och kom då ut till en värme som slog emot mig, helt underbart, våren är här och vinterjackan åker in i garderoben och sen ses den och jag inte förrän i december ungefär :)
 
Nähä dags o göra lite mat, inte ätit sen 6 i morse, dumt jag vet. Men har inte varit hungrig alls
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: