VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredagsfirande???

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Fredag igen, veckorna rusar o rusar. Men lite härligt ändå med tanke på att det är väldigt vårigt här, krokusarna är uppe och många buskar har stora blad. 
Så med andra ord får vi inte mer snö...snyft. Har ju då rakt inte varit någon vinter, tycker mer det känts som en lång höst. Det enda jag kan klaga på, är för LITE SNÖ!! hehe
 
Som alla vet så har jag ju fått jobb som jag börjar på måndag. Så idag funderar jag faktiskt på att fira detta med lite vin med en viss person, ja om denne får tummarna ur röven och palla lämna sitt hem. Alldeles för bekväm och seg är vad du är...haha.
 
Har varit duktig och inte festat ett dugg på 5 veckor, tappat lusten lite. Men snart är de vår och sommar och man kan sitta ute, då blir de annat. Man ska ha roligt så mycke man bara kan. Och ja jag vet att man kan ha detta utan alkohol. Man kan dricka för det är gott oxå, nån god kall öl, cider eller ett gott vitt vin.
 
 
 
 
Tycker denna bilden passar bra till dig, du vet vem du är
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: