VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron lördag!!!

Kategori: Jag o min vardag

 
Usch och blä för denna jävla förkylning, vet jag klagat länge, men blir så när man dras med nåt för länge. Inne på dag 13 nu ju. Yrseln 24/7 är värst, den söker mig riktigt mycke
 
Tänker trotsa den och försöka städa idag, har ju tvättetid oxå. Plus ska göra en ny kyckling rätt och bjuda mamsen på. Hoppas bara det blir bra trots att smaklökarna inte är vad de borde vara.
 
Jaha nu har ni väl märkt att ni får skriva in både användarnamn och lösenord för att kolla in här. Känns bra och veta exakt vem som kan läsa. Så slipper jag idioten som hela tiden kommer med kommentarer som inte sanna ens, visst att jag inte bryr mig men hoppas de svider att denne nu inte kan läsa nåt längre. Förstår inte hur man kan vilja leva nån annans liv. Eller jo de gör jag ju, för personen har inget eget liv. Totalt IQ befriad är denne oxå. Stackars liten..haha!!!
 
 
Nähä, lite frukost kanske
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: