VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härliga lördag

Kategori: Jag o min vardag

 
Förutom att jag vaknar gång på gång varje natt och sover väldigt lite, så vaknade jag kl: 8 i morse o kände mig pigg och redo för att gå upp, så det gjorde jag. Rätt härligt och komma upp så tidigt när det är helg, får mer gjort om inget annat. Tror jag...haha
 
Så hade jag beslutsångest ang Netto, skulle jag cykla eller gå? Ja, långt om länge så bestämde jag mig för att gå, men tog en längre väg dit eftersom jag ville kolla min nya app Walk Logger.
Korta ben som jag har så blev det 4249 steg och 2,54 km dit. Vad är det man brukar säga? 10 000 steg/dag eller? Kul app iaf.
Har ju annars den där som mäter km, tid, kalorier.
Just de..RunKeeper heter den!!
Måste verkligen ut och promenera lite mer så mitt trasiga knä mår lite bättre
 
Så vad händer då idag? Jag ska till en väns son och uppdatera min telefon med hans Wi-Fi och sen blir de väl lite städning, mat och sånt där. Eventuellt får jag besök ikväll, jag som velar om jag vill ha en lugn, ensam hemmakväll eller inte.
 
Just de ja, oxå fick jag ett efterlängtat telefonsamtal igår. Nästa vecka får jag veta svar nummer ett av två ang detta. Bara att hålla tummarna och se om det går vägen, spännande iaf.
 
Önskar er alla en trevlig lördag om inget annat
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: