VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hej igen

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Får nog bli ett återbesök imorgon på vårdcentralen eftersom den här hostan inte alls vill ge med sig, tvätom blivit värre under helgen, kan ju inte ens ligga ner. Och sitta och sova är minsann inte det lättaste. Måste verkligen få nåt mot den så man kan må lite bättre.
Piper o rasslar i luftrören, hostar så jag klöks och helt yr. Tar verkligen musten ur mig.
Så trött på att ha varit förkyld så här länge med hög feber o allt, fast känns som jag varit feberfri idag, för jag har varit uppe lite mer och gjort små nytta i hemmet så det känns bra.
 
Men så himla trist att ha varit sjuk när man nyss påbörjat ett nytt arbete. Men men, bara och ta nya tag.
Ägarna till caféet vill ju inte ha ett snorigt och hostande biträde, vilket är helt förståeligt. Dom har ju hört mig över telefonen hur jag låter och mår, tur är det.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: