VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

1 år sedan

Kategori: Smulan

 
 
Kl: 13.15 idag är det 1 år sedan du fick somna in min fina, bästa, sötaste lilla tös Smulan Kan inte fatta var tiden tagit vägen. Känner mig inte hel utan henne. Saknaden är olidlig varje dag. Kan inte beskriva det med ord. 
Men det som fortfarande känns rätt och bra är att hon är kremerad i en urna här hemma och jag kan säga godnatt varje kväll och godmorgon varje morgon, en liten tröst att fortfarande kunna säga hennes namn och prata med henne som om hon vore här. Men jag vet ju att hon inte är det, eftersom jag inte får något svar. Hon prata ju alltid tillbaka så fort jag sa nåt.
 
 
Saknar dig så det gör ont, och önskar att du vore här
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: