VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

55 minuter

Kategori: Jag o min vardag

 
Gav mig ut på en riktigt tidig morgonpromenad i skogen, vilket jag helt klart kommer att göra om, istället för att gå eftermiddag/tidig kväll. Mycke skönare på morgonen.
Så idag blev det mellan ca kl: 8-9
 
Tror jag nu kan konstatera att mitt knä inte klarar ett högre tempo än ca 11-12 min per km. Men bättre än att inte kunna ut och gå alls, det är ju något jag verkligen gillar och göra.
 
Så idag blev det 4.79 km på 55 minuter. 
 
Bra är att ta tid och kolla sträcka för olika rundor om man har en tid senare att passa, så vet man att man hinner en runda i alla fall.
 
Nu blir det lite frukost, hungern tränger äntligen på. Sen har jag tvättedag och städning. Lite synd i detta fina väder, men ibland får det offras för måsten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: