VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blev lite arg där en stund

Kategori: Jag o min vardag

 
 
För första gången i hela mitt liv är jag arg på Skånetrafiken.
 
Går iväg för att ta tåget 13.01 och ca 12.50 kommer ett meddelande i högtalaren om att tåget är försenat/inställt till kl: 14.16, detta kommer även upp på tavlan.
 
Ringer sjukhuset och säger som det är. Skulle ju till ortopeden idag ang mitt knä, vilket jag väntat på i nästan 3 månader. Så nu blir det en ny tid
 
Sen när mamma och jag är nästan vid torget, ja då hör vi tåget komma. Snacka om att jag blev lite smått irriterad.
 
Sen har dom mage och säga på skånetrafiken när man ringer dit om detta, att jag kunde ringt taxi och fått det gratis eftersom det gäller ett sjukhus besök, jaha och det är ju säkert en information som vi alla känner till. Men jag skiter i vilket, dom ska få betala tillbaka biljetten jag tryckte ut.
 
 
Kliver in på Ica och får då ett sms att mitt paket kommit, så då blev man lite gladare. För nu har kuddfodralen till mina kuddar i soffan kommit, plus tyget som jag ska sy nya gardiner av till vardagsrummet. Funderar på att fixa det hela i helgen faktiskt.
 
Oxå nytt påslakan var där, och ett par såna där tighta byxor som jag ska ha på mig när jag powerwalkar. Så imorgon blir det en invigning av dessa.
 
Vad händer ikväll då? ja man får väl se, Sverige spelar i alla fall mot Slovakien och då måste man bänka sig i soffan och titta ju
 
 
Önskar er i alla fall en trevlig fredag
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: