VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fördomar är okunskap

Kategori: Tankarna flödar

 
 
Vad gäller gårdagens Eurovision Song Contest, så tycker jag att det är synd att Sanna inte vann, men en 3e plats är ju inte fy skam.
 
Tyckte Österrikes bidrag var riktigt bra, vilken röst han har alltså. Sen att han är en drag queen, ja vad spelar de för roll. En kvinna i en manskropp. Alla män har en liten kvinna i sig och alla kvinnor har en liten man i sig. Sen om man ger utlopp för de eller inte kan kvitta. Alla som skriver massa skit om detta på facebbok, det handlar bara om okunskap. Alla människor har rätt och vara som den vill.
 
Och ännu häftigare att Österrike vann med tanke på vad Ryssland och Armenien satte igång för att försöka stoppa dom. Men tji blev det där. 
Supercoolt....
 
Fram med fler som vågar stå för vem den är.
 
Alla är så fega och rädda för att inte vara omtyckta om de inte faller under en såkallad "normal" kategori. Men vem har bestämt vad som är normalt eller inte? INGEN!!!!
Bara massa dravel från religioner. Tur man inte är troende för då hade man burit sig lika dumt åt som så många andra.
 
Nä som sagt...alla får vara som dom är i min värld. Och passar inte det folk, ja då har inte ni i mitt liv och göra.
 
En del av facebook vännerna åker bort från listan idag, vill verkligen INTE ha sådant folk där som har såna fördomar så att de måste skriva riktigt dumma saker. Usch för er som gör så.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: