VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

"Fy fy fy på mig"

Kategori: Dagens midda

 
Idag har jag ruckat på en princip jag har haft i hela mitt liv, och det är att inte äta nypotatis innan midsommarafton tillsammans med sill. Men dom låg där så fint på Ica och frestades, så jag kunde inte låta bli, men köpte bara 8 st väldigt små sådana. För dom är godast att koka och sedan steka. Till detta hade jag skink schnitzel, tomat o gurka.
 
Och ni har väl redan räknat hur gott jag tyckte det var..haha. Men nu blir de inte fler innan midsommar, om drygt 4 veckor.
 
Har klippt tyget som ska bli gardiner i vardagsrummet, ja ni vet det där som kom med posten förra helgen. Har även börjat nåla en hel del. Nu är de bara och klippa de 2 metrarna i 4 bitar som ska bli kappa, knepigt de här med mönsterpassning, för detta tyget är ganska förvirrande, men tror jag löst det nu faktiskt. Så vi får väl se om jag orkar/känner för att köra på och kunna hänga upp dom imorgon, ingen brådska ju. Men såklart sjukt nyfiken på hur det kommer att bli
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: