VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hockey & pizza

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Idag är det hockey semifinaler som gäller hela dagen, får man inte missa. Passar bra i detta väder oxå, bara vara inne och mysa. Men först en runda till Netto eftersom jag funderar på att göra en pizza, en ny sort denna gången med kyckling istället för färs. Får se om de blir så, lite dåligt med tid pga hockeyn.
Någon tycker att den ska komma hit och hålla mig sällskap idag när det är hockey, men vet inte om jag känner mig så social med tanke på vad det är för dag idag. Tårarna kommer och går ju.
 
Blev inget vin på balkongen igår, jag mådde inte så bra, alla tankar ang Smulan kom över mig så de blev sängen och tv oxh serier istället. Kände inte för något alls.
Stängde till o med av telefonen.
 
Missade en fest igår pga det, men vad gör det, jag hade ändå inte känt för det.
Har inte druckit en droppe alkohol sedan den 7 mars och det känns bra, saknar inte festandet för fem öre. Och man kan faktiskt umgås med folk på helgen utan alkohol, vilket jag oxå gjort, och det har varit riktigt trevligt. 
 
Har 2 flaskor vin i kylen, vet att dom ropat på mig i snart 2 månader, undrar om dom håller på att bli gamla...haha. Men dom kan ropa så mycke dom vill..haha. Vill jag inte, så vill jag inte....
 
 
Trevlig lördag till er alla
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: