VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Psst...hemlis

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Hallå 1 maj, var tog april vägen, tiden går i racer nu.
 
Någon som är bakis idag? Inte jag. Men för den delen tänker jag inte berätta om min gårdag, den stannar hos mig..haha. Men å andra sidan, ni som känner mig vet att jag aldrig blir bakis.
 
Och sen kan ni sitta där och fundera på om jag var på fest eller hade besök eller vad jag gjorde helt enkelt, för det är och förblir min hemlis...allt kan ni inte få veta ju....lalalalalalalala...haha
 
Var ni och såg något bål igår? Inte jag, sånt har jag inte varit på på säkert 30 år, inte min grej. Blandar mig så lite som möjligt med folket i denna hålan. Ingen har något vettigt och komma med ändå, och framförallt finns det väldigt få personer som är äkta och ärliga, dom försöker hela tiden vara nån dom inte är och den ena lögnen efter den andra kommer ur deras mun, men jag avslöjar dom utan att dom vet det, räcker jag vet när dom ljuger, plus att de borde skaffa sig ett liv. 
 
Så sluta ljuga om du är medveten om att du gör det titt som tätt, även om små skitgrejer.
 
Kan ta ett exempel..man kan inte ljuga om sin vikt, för det är ju en lögn som syns..haha..du är bra dum som gjorde detta. Har du dåligt självförtroende så finns det hjälp, men ljug inte om allt och inget
 
 
Nähä, nu ska jag...........................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: