VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Väntan är lång

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Nu har alla mina serier som jag kollar via datorn tagit slut, hatar säsongsavslutningar. Nu är de ju bara serier på TV kvar..*suck*. Inte nog med att man får vänta länge på nya säsonger, utan alla slutar dessutom dumt..grrr...ja spännade i alla fall!!
 
De som tagit slut efterhand nu är:
 
Supernatural
The Vampires Diaries
The Originals
Hart Of Dixie
Arrow
Teen Wolf
The Following
Person Of Interest
Once Upon A Time
 
Finns dock fler serier som jag följer
 
Sen är där ju snart några säsongspremiärer faktiskt, men inte många alls.
 
Pretty Little Liars   10 juni
Teen Wolf     23 juni
 
 
Walking dead (12 okt) och Sons Of Anarchy (sept) börjar ju inte förrän till hösten, tråkigt nog
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: