VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Zero

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Såja nu har jag provat Cola Zero och den var faktiskt inte så tokig.
Så kände jag ju när jag gick från Cola till Cola Light.
 
Så det ska nog gå att vänja mig vid Cola Zero med, vill ju ha bort sockret eftersom jag alltid får höra av tandläkaren att jag har fina välskötta och starka tänder. Och i stort sett inte haft hål i tänderna. Och har alla mina tänder kvar
 
 
Så imorgon blir det upp till Netto och hamstra, 79kr för ett 24 flak, tror jag tar två.
Även om jag hitta ett cola light 24 flak idag på Ica som fick följa med hem.
Men jag måste verkligen ha en cola varje dag..haha. Tur det inte säljs julmust året runt..haha
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: