VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

141123

Kategori: Jag o min vardag

 
Hej!
Har ni saknat mig? Såklart! Haha
Jävla förkylning jag åkte på förra helgen, vill ju inte ge med sig, hostar sönder mig o ännu värre på nätterna. Haft 40 graders feber i flera dagar. Och även svimmat. Alla symptomen av Menieres har förstärkts med kraftig yrsel, ont i öronen och tjuter av tinnitusen 24/7.
Trött på detta nu.
 
Ska i alla fall i väg imorgon, plus gå till sjukgymnasten på min tid och se vad hon säger. Kanske inte så bra och träna när man hostar som fan och fortfarande är ganska orkelös och matt i kroppen.
 
Släpper de inte får jag väl uppsöka vårdcentral för något mot hostan. Mamma fick ju lunginflammation av sin förkylning. Hoppas inte jag med har det. Hade det förra hösten i 4 veckor och det var ingen höjdare.
 
Nähä bädda ner mig i soffan till någon film, serie eller TV.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: