VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Håller tummarna

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Var på vårdcentralen igår och fick penicilin. Har ju haft en bula/knuta strax under vänster öga i nästan 2 veckor. Och det är i det området där jag har små leverfläckar.Helt svullet och gör ont, knutan är lite större än en grön ärta.
 
Läkaren trodde att penicillin sulle ta det om det är en inflammation. Annars fick han skära i den om en vecka. Brrr vill jag verkligen inte, är livrädd för lokalbedövning sen jag fick uppleva allergin mot den för 2 år sedan, det är den där bedövningen som har bokstaven X i ordet. Glömmer alltid vad den heter.
 
Håller tummarna nu att penicillin hjälper
 
 
Nu är det snart dags att börja tvätta, tror jag ska städa oxå om jag känner för det, annars får det vänta tills imorgon. Springer ju inte ifrån mig precis..haha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: