VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte som planerat precis, men vad gör det

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Tvättat klart. Städar och kokar nu rödbetor som jag ska lägga in, hitta ju billiga på Ica igår. Mycke roligare att göra själv och så himla gott. Inte första gången jag gör detta, så jag vet vad jag gör. Och vadå, jag har väl aldrig misslyckats i köket. Lite skryt..haha..men man ska kunna säga rakt ut vad man är bra på utan att skämmas.
 
Alla kan inte allt, men alla är bra på något.
 
 
Jaha, min helgplan sprack. En viss person vill komma och tillbringa kvällen med mig. HEN fresta mig med några flaskor Relax oxå, man kan ju inte annat än att frestas....haha. Så ja, då får de väl bli besök då, blir film oxå verkar det som.
 
Men först städa klart och fixa midda och en dusch absolut.
 
Hoppas ni får en trevlig lördag och gör inget jag inte skulle gjort..hehe
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: