VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Patetiska människa

Kategori: Tankarna flödar

 
Så ja, nu har min stalker hittat till min blogg igen, som jag har väntat eftersom jag öppnade upp den igen från skyddat redan i våras...och så här har personen kommenterat, hoppas denne blir glad nu och får se att kommentaren kom med öppet....
 
 
"Vem är du att kommentera spring bakom ryggen? I hur många förhålanden har inte du varti otrogen? Till och med när din kille låg i rummet brevid och sov! Det finns många exempel på vad du har smugit med. Se om du vågar publicera detta. Nä just det, det är ju din blog och du väljer vad som publiceras. Tänk på att allt du säger om att vara ärlig och att du alltid är rak och säger sanningen, det vet i stort sett hela byn om att du är inte det du säger dig vara."
 
haha, jag otrogen när min kille låg i rummet bredvid, den var ny, kan du inte kommar med nåt bättre/värre om mig. Du kan ju snart skriva mina memoarer.
 
Helt seriöst, att du bara orkar lägga dig i mitt liv och försöka leva det. och allt det som du anklagar mig för rör mig inte i ryggen, jag vet bäst själv och du lever i en fantasi värld så du tror på allt du inbillar dig. Och helt klart så känner du inte mig eftersom du fortfarande inte fattat att jag inte bryr mig ett dugg om vad folk tycker, tror och tänker om mig. Mina vänner vet vem jag är osv och det räcker för mig.
 
Måste vara himla svårt för dig att inte ha skaffat dig ett liv. Så fatta en gång för alla att jag ger blanka fan i vad du tycker och tror dig veta om mig. Du är en ensam patetisk människa som uppenbarligen inte har ett eget bra liv. Att du är avundsjuk på mig är ju ett klart tecken med tanke på alla kommentarer du lämnat här i min blogg. Kom ihåg att jag och mina vänner skrattar åt dina kommentarer,
 
IQ befriade idioter är alltid de som är värst med att vara avundsjuka och inte ha ett eget liv. Och sen inte fatta att jag växer och växer och mår så jävla bra för varje gång någon ser ner på mig eller liknande. För det innebär ju att jag har något som personen vill ha. Och att den absolut inte vet vem jag är, ja ja du tror dig veta..haha..det bjuder jag på. Så fortsatt trevlig läsning av min blogg.
Och snälla lär dig stava tack, för alla dina kommentarer har stavningsfel
 
och återigen, sådant här får mig att må så jävla bra alltså. Jag är störst, bäst och vackrast typ..haha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: