VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

The Vampires Diaries

Kategori: Serier

 
Hoppas ni inte missat att säsong 6 dragit igång, närmare bestämt i torsdags. Så jag har nyss sett detta första avsnitt och ätit en god frukost.
 
Fast såklart så menar jag inte att den går på tv, utan säsongen har gått igång i USA.
Tips är att hålla koll på swefilmer.com om man vill se sina favoritserier. jag har ju många som ni vet.
 
Nähä, dags och dra igång med städningen kanske, och kl:12 är det dags att tvätta. Vad som händer sedan vet ni ju redan, så de så
 
 
 

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Det är ju så bra!

    Svar: Ja eller hur, tittar du på The Originals oxå kanske :)
    shaminelle

    2014-10-04 | 10:20:11
    Bloggadress: http://esh.webblogg.se

Kommentera inlägget här: