VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Utanför Skånes gräns

Kategori: Jag o min vardag

 
Idag har Mamma och jag tillbringat dagen i Ullared med Marlene & Fredrik. Super, superkul att vi fick följa med. Blir snart igen sa dom, typ innan jul. Ja vem vet om vi hänger på då, alltid något man behöver ju. Finns så mycke o välja på. Men idag föll inte kläder mig i smaken. Så det blev 5 baslinnen i olika färger, 5 boxer trosor. USA Påslakan , massa örngott, duschdraperi, en hallmatta en sådan liten precis innanför dörren med storbrittanien stuk, plastpåsar, plastfolie, värmeljus och andra ljus, choklad, en del julpynt.
 
Köpte även 2 ljuslyktor i olika höjd som skulle vara julklapp till mamma, men när vi kom hem och jag packat upp och ätit, så kände jag bara för att ge henne dom redan idag så det gjorde jag, bara för att hon är en sådan världens bästa mamma. Nu får jag leta upp mer att ge henne i julklapp.
 
Har inte orkat ta kort på allt jag köpte, och vet inte om jag ens kommer att göra det. Känns lixom mindre viktigt och visa.
 
Nu ska jag flytta in till min stora härliga mysiga säng och bädda ner mig framför TV:n. Big Brother och Paradise Hotel ni vet, det får inte missas..hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: