VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vilket jävla svin

Kategori: Tankarna flödar

 
 
Jag är medlem på en sida, vilken kan kvitta. I alla fall så har jag inte bild på mig där och ej heller var jag bor, bara Skåne. Lite hemlig vill man ju vara. Känna av läget och sånt där.
 
Så idag fick jag ett oanständigt mail där, ett riktigt äckligt sådant kan jag säga. Inget förvånar mig längre när det gäller killar som är desperata.
 
Men till saken hör att jag vet var denna killen bor och han har redan tjej vilket han dessutom skrev att han hade, och det som mailet bl a handla om var att han ville träffas i smyg. Hallååå han har inte ens sett mig o vet inget om mig...patetiska idiot.
 
Men det värsta är ändå att jag kom på vem killen är utan att ha sett bild, nu är frågan om hans tjej ska få veta vad han gör bakom hennes rygg eller inte. Jag känner henne inte, vet bara vem hon är för att jag sett på hans facebook sida vem han har förhållande med.
 
Förmodligen kommer jag inte att göra något eftersom det inte är en person jag känner, och jag lägger mig inte i andras liv. Förmodligen hade jag kanske gjort det om det hade varit en nära vän där jag fått veta säkert att dennes respektive var otrogen. Eller nä, jag vet inte...har tack o lov aldrig hamnat i en sådan situation vad jag minns i alla fall.
 
Men usch för tjejer och killar som springer med andra bakom ryggen, då är det ju bättre att göra slut om man nu inte trivs eller inte får ut vad man vill i sitt förhållande.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: