VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Knullat runt

Kategori: Tankarna flödar

 
 
Blivit en massa skriverier överallt ang Paradise Hotel där Ylva sagt att hon legat med typ 300 tror jag att det var. Vilket jag inte tror på, med tanke på hennes låga ålder.
Men i alla fall, det jag vill komma till är att en kille där sa att det inte är acceptabelt att en tjej legat med många, men att en kille kan göra detta.
 
Förstår inte tankegången där, vi lever på 2000-talet. Kvinnor får göra som dom vill
 
Och sen att killar inte vill vara ihopa med en tjej som knullat runt när hon var singel, då de menar på att de inte vet om de kan lita på att tjejen kommer att vara trogen i ett förhållande.
 
Men hallååååååå...var i ligger problem knulla runt som singel och vara trogen i ett förhållande. Knullar runt gör ju de flesta när de är singlar. helt naturligt med tanke på att vi alla har ett behov av sex och närhet, och kanske inte känner för att ha ett förhållande.
 
Svårare än så här är det inte.
och personen är inte en sämre människa för att den knullat runt. Inte i mina ögon i alla fall. Vad en person har i bagaget heter det förflutna och det ska inte förfölja en person resten av livet, det är från den dag man lär känna varandra som räknas.
 
Hade en kille frågat mig hur många jag legat med, så hade jag nog svarat typ... " det är min ensak, och mitt förflutna har inte du med att göra, precis som jag inte har med ditt"...jag skulle inte ens ställa en sådan fråga till en kille, ja eller tjej. Man berättar om man vill, kanske till en bästis man litar på eller nåt.
 
 
Nä, mer knulla åt folket..hahaha
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: