VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Skogen blommar

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Uppe med tuppen, eller ja kl: 8 var en bra tid. Började småstäda i väntan på att vaktmästaren skulle komma. Han och hans fru kunde inte igår, så idag kom de och fixade mitt megastopp i vasken i köket. Hur snällt är inte det då, och komma på en lördag :)
 
Och precis kommit hem från en skogsrunda på 3,5 km på 42 min, tog det lite lugnt eftersom jag haft ett uppehåll nu nån vecka pga mina sjukdomar. Hoppas kunna gå varannan dag nu när det är underbart väder.
 
 
 
 
Och nu ska jag fixa mig en lunch och sedan fortsätta och städa vidare. Vem vet..kanske att jag belönar mig med vin och åker iväg på fest ikväll, får väl se vad man känner för när kvällen väl är här.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: