VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blindspot

Kategori: Serier

 
Äntligen fick jag lust och tid att kolla in denna serien. Och kan bara säga, så jävla bra, fylld med spänning, action och mystik. Ingen serie man ska missa med andra ord. Såg alla 9 avsnitt jag fick tag på i ett sträck..haha...är jag serietokig eller? Jaaaaaaaaaaa!!!! och sen är det ju inte fel när det finns nåt läckert att titta på, snackar såklart om Sullivan Stapleton
 
 

En vacker ”Jane Doe” hittas naken på Times Square – helt täckt av mystiska tatueringar men utan en aning om vem hon är eller hur hon kom dit.

En tatuering är dock omöjlig att missa – ”Kurt Weller”, dvs namnet på en FBI-agent, som täcker hela hennes rygg. Det dröjer inte länge förrän agent Weller, ”Jane” och resten av FBI inser att varje tatuering på hennes kropp är kopplat till ett brott som ska lösas och som tar dem ett steg närmare sanningen om hennes identitet.

 

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: