VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blandad sista dag

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Söndag öch snön yr och vräker ner, jag kan ju inte säga att jag vill vara inne precis. Tyvärr inget val, måste tvätta vilket jag gör nu och sen även städa, oxå borde jag väl byta ut julgardinerna i köket kanske...haha. 
 
Hur som så var det en underbar morgon att vakna upp och se allt det där vita där ute, min absolut bästa årstid är vintern som alla väl vet vid detta laget, eller...har ni missat det så har ni ingen bra koll på mig, hahaha!!
 
Hitta även 3 filmer igår som jag inte hann se pga en ny serie jag hittade. Filmerna är Pact 2, Unbroken och Hunger Games: Mockingjay Part 1. Funderar på att köra dessa efter varandra tills jag blir trött ikväll/inatt nån gång. Är ju som sagt en dålig sovare, kanske max 5 timmar per natt. Och att somna vid 2 på natten o gå upp 5 på mogonen är inga problem för mig.
Har även tur imorgon o får lift med en arbetskamrat i förebyggande syfte, fall i fall tågen krånglar pga vädret. Vill ju gärna komma i tid, fast att en sådan ursäkt är godkänd.
 
 
Nähä, tvättstugan nästa
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: