VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hej på er

Kategori: Tankarna flödar

 
Undrar ni varför jag inte bloggar så mycket? Ja, då kan jag berätta att det händer massa positivt i mitt liv just nu som tar massa tid. Fast å andra sidan så lever jag alltid ett positivt liv, så man kan säga att jag fått in ännu mera positivt. Och det kan man ju aldrig få nog av.
 
Tycker att folk rent allmänt kunde vara lite mer positiva och sköta sitt eget liv istället för att vara så negativa och försöka leva andras liv. Eller vad säger ni? Det värsta som finns är folk som tror de vet allt om andra och springer och sprider runt det som de hört och sen som de tror sig veta allt om. Såna människor är loosers enligt mig. Avundsjuka är farligt och leder bara till fördärv för den avundsjuke.
Nä, usch för falska människor, såna finns inte i mitt liv längre, det satte jag stopp för. Så nu har jag bara bra människor runt omkring mig i min vänskap/umgänge.
 
Nåja nog om det och hoppas ni har en fortsatt bra dag, för det ska jag ha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: