VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sjukhus och fynd

Kategori: Kläder

 
Idag har jag varit iväg på Kristianstads sjukhus och äntligen fått gjort balansproven för öron och ögon, reaktioner och sånt där och varmt o kallt vatten i öronen. Tog en timme, men det gick bra. Det är ju en del i utredningen för Menieres.
 
Mamma överraska mig i morse med att sms:a att hon följer med. Så det gjorde hon, alltid kul med sällskap när man ska ut o resa. Så på hemvägen när det var byte i Hässleholm så stanna vi kvar till nästa tåg o gick i affärer. Vilket var ett bra val.
Fick tag i två tröjor för 99 kr/st på H&M och är riktigt nöjd med dessa
 
 
 
 
Blev ett par affärer till, så på Lindex hittade jag supersköna ankelsockar. Ångrar att jag inte tog två paket, var ju 4 par för 99kr. Och min storlek 34-36 som ofta är svåra att hitta
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: