VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Stort WOW

Kategori: Skor

 
 
På vägen till Netto så såg jag rea i skoaffären och vände om och gick in. Och det första jag ser innanför dörren är ett par kängor som jag faller för direkt.
Och det visade sig att där var min storlek, alltså 35:or...wow..vet inte när dom hade det sist. Och till saken hör att jag hade sådan tur oxå att det var en vinterkänga. För i fredags så läckte min vinterstövel (låg) in vatten och det visade sig att där var en spricka under till i sulan.
Så detta kan man absolut kalla min tur dag. Ni har väl redan förstått att kängorna fick följa med mig hem. Tog till och med på mig dom i affären, kunde inte vänta tills nästa gång jag skulle ut..haha
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: