VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

150705

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Haft en kanonhelg med massa skoj som jag inte tänker avslöja, så de så..haha.
 
Underbart väder idag igen och man vill ju inte vara inne, men tyvärr får det bli så. Tvätt och städning pågår.
Men senare ikväll blir det minsann ett x antal kilometer i skogen, ett måste varje dag ju. Skogen är bland det bästa jag vet, så lugnt o fridfullt. Där var jag ju alltid när jag hade hästar, oavsett årstid, något jag saknar väldigt mycke.
Men har vant mig o lärt mig att det inte blir mer ridning för min del pga knäet. Tråkigt men sant.
Jo, om det blir operation så lär jag få och kunna rida igen är det sagt. Men när och om den blir av, ligger långt fram i tiden ännu. Meniéres och migränyrsel har ju stoppat mig från att träna hos sjukgymnasten. Hoppas hoppas det snart blir någon medicin så jag kan få lite rätsida på att kunna må bättre. Får väl se vad nästa läkare säger om 4 veckor. 
 
Just de ja, det är ju semester oxå...göttigt kan jag säga
 
Nä nu ska jag fortsätta här. Ha en underbar söndag allihopa så hörs vi väl snart igen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: