VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndag var det ja

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Nästan nyss hemkommen efter en tidig morgonpromenad i skogen. Skönt när det inte var så varmt.
Strax en dusch och sen blir det ut i lite ärenden. Ska eventuellt senare idag sätta mig på tåget till okänd ort och se vad som händer. Har en lten dejt faktiskt. Och det får ni tolka som ni vill..haha
 
I alla fall är det måndag och ny vecka. Som vanligt inget planerat, vilket jag ju aldrig gör.
Ska bara på återbesök till arbetsterapeuten på vårdcentralen och berätta om att ha sovit med handledsskenor i 8 veckor. Så får vi se vad hon säger om detta.
Misstänkt karpaltunnel ju. Sådant går att operera som tur är, men hoppas jag slipper. Läskigt och göras under lokalbedövning. ja om jag nu kan det eftersom jag är allergisk mot den som finns hos tandläkaren, vet att de har en annan sort oxå. Men obehagligt oavsett, minns ju hur jag skaka och inte fick luft. Riktigt obehagligt.
 
Ja ja, nog om detta. Undrar om detta gråa väder spricker upp till sol i eftermiddag som det är sagt. Inte mig emot om det inte gör det. Värme är inte riktigt min grej, längtar redan till vintern...haha...fast riktigt skönt o slippa massa kläder.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: