VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nike Air Force 1

Kategori: Skor

 
 
Beställde ju skor i tisdags och följt hela transporten, tokigt..haha..men ville ju så gärna att de skulle komma, har ett stort tålamod, men inte nu..haha.
I alla fall så gick starten från Frankrike i tisdags, och sen var dom i Tyskland i onsdags, för att igår ha landat i Danmark. Och i morse när jag vaknade såg jag att det stod Sturup Malmö. Och har hoppats hela dagen på att få ett sms, men nädå. 
Men vet ni, det ringe på dörren typ vid 16-tiden och där står ett kvinnligt ombud med ett paket.
JIIIPPIIIIE mina skor, ända hem till dörren.
 
Tackar sarenza.se för snabb leverans med fri frakt. 
 
Riktigt fin om fötterna är jag nu. Hoppas bara jag kan lyckas och hålla dom vita och fina. Svårt och vara rädd om vitt, och när man är de för mycket så brukar olyckan vara framme.
 
 
 
 

Kommentarer

  • JUNITJEJ säger:

    Snygga!

    Svar: Tack:) Och riktigt sköna med
    shaminelle

    2015-07-24 | 18:11:47
    Bloggadress: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här: