VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Säsongsstarter

Kategori: Serier

 
 
Kom på att jag glömt berätta vilka serier som haft säsongstart. I alla fall till er som är lika serietokig som mig. Så här får ni veta ifall ni missat det:
 
 
Pretty Little Liars säsong 6 starta den 3 juni
 
Hannibal säsong 3 starta den 5 juni
 
Beaty and the beast säsong 3 starta den 13 juni
 
Suits säsong 5 starta den 26 juni
 
Under the dome säsong 3 26 juni, men såg idag att den börjar på kanal 5 ikväll
 
Teen wolf säsong 5 starta den 30 juni 
 
Oxå börjar säsong 2 av The Strain nu denna månad, 12 juli
 
Och sen i sept-okt börjar alla de bästa serierna igen, längtar redan efter t ex: Walking dead, Vampires diaries, The originals, Grimm, Arrow, och många fler
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: