VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Var är sommaren???

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Många som undrar, men inte jag. Är inte alls mycket för det här med värme, sola osv. Så mig kvittar det. Fast å andra sidan så bryr jag mig aldrig om vad det är för väder. Vinter tack..haha. Fast att bada i havet hade inte varit fel, bara jag slipper och ligga på stranden. 
 
Lördag och vad händer här. Jodå jag lever och så. Tänkte köra en storstädning idag faktiskt. Ska senare över med en överraskning till lilla mamma. Blev ju inte att vi fira henne på mors dag förra helgen pga att det dök upp annat kul i hennes liv som vi gjorde. 
 
Nationaldagen idag oxå ju. Men den firar inte jag och aldrig gjort, jag är svensk alla dagar om året.
 
Vad händer hos er idag då? Fest ikväll eller? Får se vad jag känner för när jag är klar här hemma. Har några förfrågningar, men har beslutsångest, som alltid!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: