VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Totalt kluven

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Fick ett ja från hyresvärden igår till att måla om mitt vardagsrum, så idag kom vaktmästaren och levererade färg och annat. Så sugen på att sätta igång idag. Det blir en grå nyans, eftersom alla mina möbler osv går i just svart och grått
 
 
Samtidigt så är jag bjuden på 2 olika fester. Och Natalie's har karaoke ikväll. Inte varit där sedan i juni, så jag vet inte riktigt vad jag vill idag. Festa okej det kan jag ju, och börja måla imorgon. Men vad känner jag för, och känner jag för något av det...hmmm...varför har jag alltid så svårt och bestämma mig.,,haha. En sak är bestämd i alla fall, och det är att den ena festen som är i Klippan har jag avbokat. Nu är det bara den på hemmaplan kvar. Men dom ska stanna hemma och ha fest typ hela kvällen och natten halvvägs ut i skogen och jag är typ rätt mörkrädd och uscj för att gå helt ensam hela den vägen in till byn...brrrr...., så kvar är grannen och några vänner där..hmm. Aja, några timmar kvar att bestämma mig.
 
Har köpt min favorit Relax fall i fall, plus peacock som jag aldrig smakat, så hoppas den är god
 
 
 
Varit på Netto och där fanns det chokladkalendrar och såklart att jag var tvungen att köpa en. Det hör till när det snart är jul
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: