VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Happy happy happy

Kategori: Boktips

 
 
Började ju läsa serien "House Of Night" förra hösten, så spännande serie att jag läste ut dessa 6 jag hade på riktigt kort tid. Blev att jag stannade på bok 6 av 12 pga att inte alla i fortsättningen fanns i pocket. Och jag hade inte lust att betala närmare 1000 kr för 6 böcker. Bättre då att vänta tills alla släpps i pocket format.
 
Men idag så fick jag tag på resterande böcker på vårat bibliotek, och jag som inte trott att serien ens fanns där...grrr...att jag inte kollat upp detta tidigare.
Enda nackdelen var att de inte hade bok nr: 7 och det är ju den som jag ska börja med. Men de skicka iväg en beställning så nu är de bara att hålla tummarna för att den kommer innan helgen. För just nu suktar jag som bara den efter att få börja läsa denna skitbraiga serie.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: