VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kom på att....

Kategori: Serier

 
 
..........jag glömt och meddela olika serier som har haft säsongstarter. Kommer ju många nu under oktober med, lovar att meddela detta framöver. I alla fall för er som gillar sådan info...
 
Gotham säsong 2 började den 21 september
Grey´s Anatomy säsong 12 började den 24 september, som tydligen är den sista säsongen
Hawaii Five-O började den 25 september
Once Upon A Time säsong 5 började igår 27 september
 
Och som sagt nu i oktober inväntar vi;
 
Homeland säsong 5     4 okt
The Walking Dead säsong 6    11 okt
Sleepy Hollow säsong 3    1 okt
Haven säsong 5 avsnitt 14,   8 okt     de avbröt ju mitt i säsongen där
Chicago Fire säsong 4    13 okt
The Originals säsong 3     8 okt
Arrow säsong 4    7 okt
The Vampires Diaries säsong 7     8 okt
Grimm säsong 5   30 okt
The Flash säsong 2    6 okt
Supernatural säsong 11    7 okt
Teen Wolf  säsong 5 avsnitt 11, även här bröt dom mitt i säsongen
Dessa datum är enligt IMDb och det brukar stämma....
 
Oxå har vi Beauty And The Beast säsong 4 som tydligen ska komma i år, men ännu inget startdatum
 
Och nästa vecka sänds The Strains sista avsnitt av säsong 2
 
Fear The Walking Dead säsong 1 pågår och är på avsnitt 5, bra spinoff serie till The Walking Dead. Man får veta hur allt började
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: