VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu jagar jag runt

Kategori: Kläder

 
 
Hösten är på väg och gissar att jag börjar använda långa byxor om typ en månad, beror lite på vilka grader det blir ute. Är ju så långt ifrån frusen man kan bli. Fast å andra sidan tycker jag alla gnäller och börjar för tidigt med vinterkläder. För sen när kylan verkligen kommer så finns det ju inga varmare kläder än folk redan börjat med för tidigt. Hänger ni med?
 
Men i alla fall så har jag hittat 2 par byxor som jag ska klicka hem inom kort.
Ett par äkta skinnbyxor, har alltid velat ha skinnbyxor men aldrig hittat just "DE DÄR" men nu har jag gjort det, och sen ett par andra, ja som ni ser på bilderna.
Blir säkert fler, men dessa är mina favoriter just nu
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: