VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

The Last ship

Kategori: Serier

 
 
Spanat på denna serie ett bra tag nu. Så igår tog jag reda på lite mer. Och upptäckte att det fanns 2 hela säsonger att tillgå. Så jag gav den en chans igår, och kan ju säga att jag fastna direkt och körde ett maraton på hela säsong 1, gick bara inte att sluta titta. Så idag har jag kört igång säsong 2.
Och enligt imdb ska de bli en säsong 3, men tyvärr finns det inte mer info än så.
 
The Last Ship", handlar om överbefälhavaren Tom Chandler (Eric Dane från Grey's Anatomy) och hans besättning på ett amerikanskt militärfartyg som varit i radioskugga under fyra månader på ett uppdrag i Arktis. När de får kontakt med omvärlden igen finns inget kvar av de liv de lämnat bakom sig. En virussmitta av okänd art har slagit ut 80 procent av jordens befolkning och mänskligheten sätter nu sitt hopp till att Chandler och hans besättning kan finna svaret på virusgåtan. I övriga huvudroller ses Rhona Mitra och Adam Baldwin
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: