VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

När de är som godast

Kategori: Jag o min vardag

 
Tror nog att vi alla gillar helt färska nybakade bullar. I alla fall gör jag det, så i förmiddags så baka jag en sats ostbullar, snacka om god frukost. Förr bakade jag alltid bullar o köpte sällan bröd. Är ju inte alls glad för att äta mackor. Men vad ska man annars äta till frukost som mättar.
Och till saken hör att jag bakade med en hand, vänster är ju karpaltunnel opererad, den fick hjälpa till lite försiktigt men inte alls mycke. Det ser man på formen...haha..men skam den som ger sig, med vilja o envishet går allt.
Så nu tänker jag baka såna här bullar ett bra tag framöver. Inte nog med att det är gott, blir ju himla billigt oxå.
Och förresten, såklart gick jag hem till mamsen med ett gäng så hon fick en god fika
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: