VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

I lördagsnatt

Kategori: Recept

Har ju glömt att visa och berätta....

I lördagskväll/natt när jag låg i sängen och tittade på "Grey´s Anatomy", så som alltid så far mina tankar iväg med ideér osv. Så jag pausade i tittandet och gick upp i köket och gjorde lite godis.
Tog bara 10 min ungefär.

Jag smälte ljus och mörk choklad och hackade mandlar smått och bredde ut chokladen över bakplåtspapper ganska tunt. Sen strödde jag på hackad mandel och mini marshmallows. Oxå in i kylen tills det stelnat. Just de ja, jag packade in det i bakplåtspapper och la tyngd ovanpå.

Supergott blev detta. Ska göra mer innan julafton för både mamma och jag har nallat lite av det..hehe.




Jag är ju inte den som gillar godis och aldrig gjort, men är däremot chipsoman och tokig i choklad. Synd bara att jag är allergisk mot nötter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: