VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Det gjorde jag bra

Kategori: Recept

Vårrullarna jag sa innan jag skulle göra blev riktigt lyckade, hela 50 ark var där, så 50 st rullar tog ju sin lilla tid och göra, närmare bestämt nästan 2 timmar. Men det var det värt.
Ringde hit mamma så hon med fick vara med och avnjuta dessa. Bra när man bor grannar.

Fyllningen blev kycklingfilé stekt i röd curry pasta, röd paprika, röd lök, bladspenat och glasnudlar.




6 st blev jag riktigt mätt på och ändå är dom ju inte stora, så ska prova och frysa in och se om de går att återvärma vid ett senare tillfälle.

En sak vet jag i alla fall....
Vårrullar ska jag göra oftare och variera med olika fyllningar istället för bara en sort som idag.
Även om dessa var riktigt goda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: